top of page

Čekání na klienta: počkáme na vás?

Aktualizováno: 25. 4.

Novinkou od května 2024 je zpřesnění podmínek čekání Bezba vozidel na klienty. Dosud bylo v ceníku uvedeno, že prvních 15 minut čekání na klienta je zdarma. Samozřejmě rozumíme tomu, že se může těsně před odjezdem leccos přihodit a vy se zdržíte. Cílem tohoto opatření není vás “trestat” za opodstatněné zpoždění pár minut ani za frontu v lékárně nebo čekání na zprávu od lékaře.  


V řadě situací nejspíš za čekání nic platit nebudete. Chceme ale předejít tomu, aby klienti chodili záměrně pozdě. Především u jízdy z domova se předpokládá, že bude klient připraven k odjezdu včas. Podobně jako má autobus jízdní řád a nepočká, tak i u nás je potřeba časy dodržovat.  


Pokud víte předem, že budete mít zpoždění, zavolejte na dispečink. Využijte pro to tzv. Prioritní linku. Dispečink může v takové situaci včas zareagovat a s optimálním případě Vám poslat vůz později apod.  

0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page