top of page

Prioritní linka – novinka od května 2024

Aktualizováno: před 3 dny

Dovolat se na infolinku Bezba dopravy, když máte akutní problém a potřebujete ho s námi co nejdříve řešit, je občas problém. Někdy se to sejde a linka je obsazená více klienty najednou. Proto jsme hledali řešení, jak se k nám přednostně dovolají ti, kdo potřebují rychle řešit aktuální situaci.  


V jakých případech prioritní linku volat 

  • Máte zpoždění - zdrželi jste se a nemůžete nastoupit jízdu včas 

  • Nepřijelo Vám auto ve sjednaný čas 

  • Rušíte jízdu na aktuální den 

  • Potřebujete nově objednat jízdu na aktuální den 

  • Řešíte cokoliv, co se týká aktuálního dne 

Apelujeme na všechny, aby prioritní linku využívali pouze v akutních případech. 

 

Jak se na prioritní linku dovolat? 

Nejlepší cestou je zavolat standardně na infolinku Bezba dopravy a během úvodní hlášky zmáčknout na telefonu číslici “1”. Dostanete se tak do urgentního pořadí a dispečeři by Vás měli obsloužit přednostně.  

0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page